Reklama
W sklepie


Ogłoszenia drobne
KUPIĘ

Aeroklub Krainy Jezior (lotnisko Kętrzyn - Wilamowo) poszukuje do wynajęcia na 1-1,5 miesiąca samolotu ULM (np. 3Xtrim). Nie wykluczamy możliwości jego nabycia.

Oferty prosimy kierować na adres: biuro@lotniskoketrzyn.pl.


Muchę 100 A kupię. Tel. 536 364 199.


SPRZEDAM

Sprzedam siłownik/trymer do motolotni nowy do przesuwu płata względem wózka. Uniwersalny, znany w branży. Konstrukcja od podstaw dedykowana motolotniom.

Ewentualne pytania proszę kierować pod miron0872@interia.pl czy też telefonicznie 605 521 514, na życzenie wyślę oczywiście zdjęcia.


Nadanie zdatności do lotu Samoloty i Wiatrakowce – ultralekkie Dla znaków  SP-xxx  jak D-Mxxx DULV / DAeC / 026 USP/C kom. (+48) 602 863 670,

biuro@air-marine.eu 


Sprzedam Rotax 503 cena 4000 zł i wał korbowy do Rotaksa 462 500 zł.

Tel. 601 87 13 11.


 

LĄDOWISKO

Suliszew 2, pow. nieruchomości 4,91 ha, pas trawa 870x45 m

hangar 15x15 m płyta warstwowa, rozpoczęta budowa domu - pełna infrastruktura

tel. 602225180, Tomasz

 


INNE

Wynajmę miejsce postojowe w hangarze na lotnisku Muchowiec w Katowicach (EPKM) dla samolotu o rozpiętości skrzydeł ok. 10 do 12 m. Szczegółowe informacje pod nr tel. 502-074-019


Aeroklub Warszawski poszukuje Mechanika Obsługi Samolotów z licencją Part-66, kategoria B1.2. Mile widziane doświadczenie przy obsłudze samolotów Cessna 150/152/172, AT-3 potwierdzone wpisem do licencji. Tel. +48 22 864-66-15


Szukam konkretnego Człowieka lub Firmy z możliwościami wejścia w nową inwestycję. Mam wartościowy projekt który swoją innowacyjnością wyprzedza pod wieloma względami konkurencyjne w swojej kategorii pojazdy i rywalizowałby z: PAL-V ,AeroMobil ,Terrafugią i innymi podobnymi konstrukcjami.
Projekt mojej konstrukcji to jednoosobowy dwu śmigłowy pojazd lądowo- powietrzny pionowego startu poruszający się po drogach z prędkością do 50 km/h { aby dojechać do miejsca startu}  i gabarytach do jazdy dł.3,75m.x szer.2,0 m.x wys.1,9 m., a w locie dł.5,0 m.x rozpiętość  5,2 m. x wys.od 2,1 do 3,3 m. Znamiona i cechy konstrukcji pozwalają osiągnąć szybkości większe niż wiatrakowce i śmigłowce oraz większą zwrotność którą trzeba by ograniczyć.Waga własna poj. ok 250 kg.
Pojazd mechanicznie jest konstrukcją genialnie prostą ale wymagającą zastosowania niezwykłych materiałów i precyzji wykonania.
Dodam że konstrukcja jest przed zgłoszeniem do UP RP.i jest wynikiem wielu lat ewolucji i rozważań.
Bogusław Dzikowicz  e-mail bodzik@onet.pl     tel.501-763-632 78-640 Tuczno Trzecie 14A


Opracowuję Instrukcje operacyjne lądowisk, plany ratownicze, uzgodnieni w PAŻP, wpis do ewidencji lądowisk ULC, kody ICAO, pozwolenia radiowe - więcej informacji pod nr tel. 504 107 309


Były pilot zawodowy samolotowy i śmigłowcowy, absolwent AON (kierunek Lotnictwo, specjalizacja Ruch Lotniczy), 42 lata pracy na stanowiskach kierowniczych technicznych, podejmie pracę w lotnictwie w niepełnym wymiarze godzin. Tel: 691-344-480

 


Ultralekki JK05 Junior 
do wynajęcia. Bobrowniki
k. Warszawy. http://www.pozyczsamolot.pl

Pilot po wypadku na paraplanie, rencista, chętnie podejmie pracę na lotnisku/lądowisku lub innej posesji, pilnowanie 24 h, z możliwością zakwaterowania na miejscu, Krystian Leśny, tel: 600330241, k.lesny@wp.pl


An-2, AWC, AOC przyjmiemy zlecenia tel. 601-966341


Potrzebna Cessna C150 lub C152 do szkolenia, zakres 100 h. Tel. 601 966 341



Aktualnosci
PAC 750 trafi do Pruszcza Gdańskiego

 

 

Fabrycznie nowy PAC 750 XSTOL będzie wykorzystywany do skoków spadochronowych od najbliższej wiosny – poinformował Aeroklub Gdański.

 

Umowę na dzierżawę samolotu na najbliższe trzy sezony podpisano 31 października 2017 r. ze spółką inwestorów finansowych.
 
– Umowa to dowód na konsekwentny, wszechstronny rozwój Aeroklubu Gdańskiego. W tym roku nasza flota w Pruszczu Gdańskim wzbogaciła się o nowoczesny samolot szkoleniowy Sportstar RTC. Wiosną przyszłego roku rozpoczniemy operowanie najlepszym na świecie samolotem do skoków spadochronowych. Nie byłoby to możliwe bez współpracy członków wszystkich naszych sekcji, bez dobrych relacji z naszymi cywilnymi i wojskowymi partnerami – mówi Mikołaj Chrzan, prezes Aeroklubu Gdańskiego.
 
Samolot, który na wysokość 4000 metrów wznosi się w ciągu 15 minut, będzie wykorzystywany m.in. do skoków tandemowych i szkoleń AFF.
 
 
Używany dotychczas przez skoczków z Pruszcza Gdańskiego żółto-czarny An-2 (SP-ANI) będzie nadal utrzymywany w sprawności. – Zakres zadań chcemy jednak dostosować do wieku tego samolotu, pamiętajmy, że w tym roku obchodził on 50. urodziny. Z każdym rokiem będzie się stawał coraz cenniejszym latającym zabytkiem, symbolem pomorskiego lotnictwa i wspaniałą atrakcją pokazów lotniczych – dodaje Mikołaj Chrzan. „Antek” posłuży do szkoleń „na linę”.
 
Produkowany w Nowej Zelandii przez firmę Pacific Aerospace Limited samolot wyposażony jest w turbośmigłowy silnik Pratt & Whitney PT6A-34. Jest doskonale przystosowany do skydivingu: posiada szerokie drzwi z roletą oraz ułatwiające skoczkom wyjście stopnie i poręcze. Na pokład zabiera do 17 skoczków. Charakteryzuje się właściwościami STOL (rozbieg poniżej 300 m) i może operować z utwardzonych i trawiastych pasów startowych. Długość PAC 750 XSTOL to 11 m, rozpiętość skrzydeł 12,8 m.
 
fot. Aeroklub Gdański








Aktualny numer

Kup ON-LINE

Reklama
Nasi partnerzy