Reklama

W sklepie


Ogłoszenia drobne
KUPIĘ

Aeroklub Krainy Jezior (lotnisko Kętrzyn - Wilamowo) poszukuje do wynajęcia na 1-1,5 miesiąca samolotu ULM (np. 3Xtrim). Nie wykluczamy możliwości jego nabycia.

Oferty prosimy kierować na adres: biuro@lotniskoketrzyn.pl.


Muchę 100 A kupię. Tel. 536 364 199.


SPRZEDAM

Sprzedam / For sale
GTN 750 NAV/COM/GPS black 42700,00 zł; GMA 35 Intercom (Remote) 7509 zł; GTX 33 Transponder (Remote) 10564 zł; G600 Left LRU 70770,00 zł; G600 install Kit (x 2 szt) 7660 zł; G600 Right LRU 75780,00 zł. Ceny netto, loco Mielec PL. Rok produkcji 2015, faktury zakupu do wglądu. Informacje tel.: +48 660 450 900


Motolotnia SP-MBDI dwuosobowa. Sprzedam. Tel. 660 613 002


Sprzedam siłownik/trymer do motolotni nowy do przesuwu płata względem wózka. Uniwersalny, znany w branży. Konstrukcja od podstaw dedykowana motolotniom.

Ewentualne pytania proszę kierować pod miron0872@interia.pl czy też telefonicznie 605 521 514, na życzenie wyślę oczywiście zdjęcia.


Nadanie zdatności do lotu Samoloty i Wiatrakowce – ultralekkie Dla znaków  SP-xxx  jak D-Mxxx DULV / DAeC / 026 USP/C kom. (+48) 602 863 670,

biuro@air-marine.eu 


Sprzedam Rotax 503 cena 4000 zł i wał korbowy do Rotaksa 462 500 zł.

Tel. 601 87 13 11.


 

LĄDOWISKO

Suliszew 2, pow. nieruchomości 4,91 ha, pas trawa 870x45 m

hangar 15x15 m płyta warstwowa, rozpoczęta budowa domu - pełna infrastruktura

tel. 602225180, Tomasz

 


INNE

Wynajmę miejsce postojowe w hangarze na lotnisku Muchowiec w Katowicach (EPKM) dla samolotu o rozpiętości skrzydeł ok. 10 do 12 m. Szczegółowe informacje pod nr tel. 502-074-019


Aeroklub Warszawski poszukuje Mechanika Obsługi Samolotów z licencją Part-66, kategoria B1.2. Mile widziane doświadczenie przy obsłudze samolotów Cessna 150/152/172, AT-3 potwierdzone wpisem do licencji. Tel. +48 22 864-66-15


Szukam konkretnego Człowieka lub Firmy z możliwościami wejścia w nową inwestycję. Mam wartościowy projekt który swoją innowacyjnością wyprzedza pod wieloma względami konkurencyjne w swojej kategorii pojazdy i rywalizowałby z: PAL-V ,AeroMobil ,Terrafugią i innymi podobnymi konstrukcjami.
Projekt mojej konstrukcji to jednoosobowy dwu śmigłowy pojazd lądowo- powietrzny pionowego startu poruszający się po drogach z prędkością do 50 km/h { aby dojechać do miejsca startu}  i gabarytach do jazdy dł.3,75m.x szer.2,0 m.x wys.1,9 m., a w locie dł.5,0 m.x rozpiętość  5,2 m. x wys.od 2,1 do 3,3 m. Znamiona i cechy konstrukcji pozwalają osiągnąć szybkości większe niż wiatrakowce i śmigłowce oraz większą zwrotność którą trzeba by ograniczyć.Waga własna poj. ok 250 kg.
Pojazd mechanicznie jest konstrukcją genialnie prostą ale wymagającą zastosowania niezwykłych materiałów i precyzji wykonania.
Dodam że konstrukcja jest przed zgłoszeniem do UP RP.i jest wynikiem wielu lat ewolucji i rozważań.
Bogusław Dzikowicz  e-mail bodzik@onet.pl     tel.501-763-632 78-640 Tuczno Trzecie 14A


Opracowuję Instrukcje operacyjne lądowisk, plany ratownicze, uzgodnieni w PAŻP, wpis do ewidencji lądowisk ULC, kody ICAO, pozwolenia radiowe - więcej informacji pod nr tel. 504 107 309


Były pilot zawodowy samolotowy i śmigłowcowy, absolwent AON (kierunek Lotnictwo, specjalizacja Ruch Lotniczy), 42 lata pracy na stanowiskach kierowniczych technicznych, podejmie pracę w lotnictwie w niepełnym wymiarze godzin. Tel: 691-344-480

 


Ultralekki JK05 Junior 
do wynajęcia. Bobrowniki
k. Warszawy. http://www.pozyczsamolot.pl

Pilot po wypadku na paraplanie, rencista, chętnie podejmie pracę na lotnisku/lądowisku lub innej posesji, pilnowanie 24 h, z możliwością zakwaterowania na miejscu, Krystian Leśny, tel: 600330241, k.lesny@wp.pl


An-2, AWC, AOC przyjmiemy zlecenia tel. 601-966341



Aktualnosci
PAŻP z szansą na środki z UE

Już po raz trzeci PAŻP ma szansę na środki z instrumentu „Łącząc Europę” (Connecting Europe Facility – CEF).

Ponad 70 aplikantów będzie realizować 94 projekty w ramach programu SESAR Deployment Programme Implementation 2016 – Cluster 1: General. Polska Agencja Żeglugi Powietrznej ubiega się o ponad 7 mln EUR (7 389 728 EUR) dotacji na realizację 11 projektów, z czego w 5 Agencja pełni rolę lidera projektu.


Projekty składane przez PAŻP jako lidera projektu:

• ATM System Upgrade towards Free Route Airspace - Projekt będzie kontynuacją serii planowanych aktualizacji systemu PANSA ATM, które umożliwią zastosowanie Free Route Airspace między zainteresowanymi Rejonami Informacji Powietrznej (FIR) i pozwolą wdrożyć regionalny FRA. Projekt zakłada rozszerzenie współpracy z Oro Navigacija (Litwa), BELAERONAVIGATSIA (Białoruś) i UkSATSE (Ukraina) i będzie głównym czynnikiem pozwalającym na wdrożenie transgranicznego FRA na wschodniej granicy FIR WARSZAWA.

• iTEC Tests, Validations and Planning (iTEC-TVP) - Testy, Walidacja, Planowanie stanowi drugą fazę migracji PAŻP na nowy system zarządzania ruchem lotniczym.

• TRAFFIC FRA - Projekt polega na aktualizacji systemu TRAFFIC i będzie miał wpływ na wprowadzenie Free Route Airspace w Polsce.

• Traffic Complexity Tool - Głównym celem projektu jest wprowadzenie nowej technologii monitorowania, zarządzania oraz oceny informacji przetwarzanej przez ATFCM. Narzędzie to zostanie wdrożone przez PAŻP w celu pełnej integracji transferu i przetwarzana danych z Network Managerem.

• Implementation of Data Link Service for the ATM in FIR Warsaw - Celem projektu jest wdrożenie usług Data Link Service powyżej FL285 w FIR Warszawa wymaganych regulacją Komisji Europejskiej nr 29/2009. Projekt na płaszczyźnie technicznej obejmuje rozbudowę systemu zarządzania ruchem lotniczym Pegasus_21 o funkcjonalność CPDLC, pozyskanie przez PANSA usługi transmisji danych na bazie naziemnej infrastruktury SITA oraz ARINC.

Projekty składane przez PAŻP jako partnera projektu:

• Gate One Free Route Airspace (GO FRA) Study - Prace studyjne GO FRA mają na celu zbadanie wykonalności FRA w ramach Gate One area składającej się z Baltic FAB, Danube FAB, FAB CE, Bosnia, Hercegowina oraz Serbia i Czarnogóra. Projekt ma na celu usunięcie luk między różnymi inicjatywami, jako pośredni krok w celu wdrożenia Pan-Europejskiego FRA. 

• Deploy SWIM Governance - Projekt polega na wdrożeniu SWIM Governance przez grupę użytkowników. 

• NewPENS Stakeholders contribution for the procurement and deployment of NewPENS - Projekt polega na pozyskaniu usługi oraz migracji do nowej usługi systemów korzystających z obecnie używanej sieci PENS

• DLS Implementation Project - Path 2 - Projekt ma na celu wsparcie działań SESAR DEPLOYMENT MANAGERA w zakresie DLS Recovery Plan i definiowanie European DLS Common Governance, identyfikację Service Areas oraz skomponowanie architektury systemu.

• General Call - DLS Implementation Project - Path 1 "Ground" stakeholders - Projekt polega na rozwoju DLS i modernizacji poprzez sieć Multi frequency na poziomie regionalnym, przejście z Modelu A do Modelu B i z Modelu C do Modelu C z muticzęstotliwością oraz harmonizacja i interoperacyjność pomiędzy infrastruktura typu 1 i typu 2 określonych w SDM Recovery Plan.

• European Deployment Roadmap for Flight Object Interoperability - Projekt studyjny polegający na przygotowaniu European Deployment Roadmap dla Flight Object Interoperability dla projektu wdrożeniowego.
Złożony projekt podlegać teraz będzie ocenie Agencji INEA (Agencja Wykonawcza ds. Innowacyjności i Sieci), a jej wyniki spodziewane są w lipcu br.

To już trzeci konkurs CEF, w którym startuje PAŻP. Do tej pory otrzymaliśmy dofinansowanie dla 3 projektów na łączną kwotę wsparcia w wysokości 6,3 mln EUR.



 









Aktualny numer

Kup ON-LINE

Reklama
Nasi partnerzy